Lokaler & omgivelser

I efteråret 2016 blev de eksisterende lokaler totalrenoveret og skolen blev udvidet til dobbelt størrelse. Skolen er i dag 1500 kvadratmeter og har plads til 200 elever. Dertil har vi et naturskønt udeareal på 10.000 kvadratmeter, bestående af skov og græs.

Bygningen understøtter skolens grundlæggende værdier; trivsel, faglighed og personlig udvikling. Nøgleordene er fællesskab, fleksibilitet og et godt læringsmiljø, hvor indretningen er tilpasset elevernes forskellige behov og evner.

I forbindelse med den nye udbygning har vi installeret vi et innovativt ventilationssystem, Vent2Learn, der er skræddersyet til skoler for at sikre et godt indeklima og læringsmiljø.

I oktober 2019 fik vi vores egen multihal, som iøvrigt kan lejes af privatpersoner, virksomheder og foreninger.

Skolen lejer bygningerne af Bagger-Sørensen Invest A/S, som ligeledes har finansieret udbygningerne og totalrenoveringen.