Skolekredsen

Skolekredsen er en kreds af mennesker f.eks. tidligere elever, tidligere forældre og andre interessenter, der står bag skolen. De er alle enige i skolens idégrundlag og har lyst og interesse for at støtte det arbejde, der foregår på skolen - og være en slags ambassadører for skolen. Som medlem af skolekredsen modtager du skolens nyhedsbrev samtidig med, at du får stemmeret til den årlige generalforsamling.

Som forældre til børn på skolen er du automatisk en del af forældrekredsen, hvilket også giver stemmeret til generalforsamlingen.

Ønsker du at blive medlem af skolekredsen, skal du sende en mail til This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. med oplysning om navn og adresse.