Jeg har tidligere undervist på en gammel privatskole i Vejle i 9 år, og nyder den frihed, forældreopbakning og det engagement forældre som oftest vælger aktivt til. Jeg glæder mig meget til at opleve kulturen på Bredballe Privatskole.

Jeg er meget tydelig i min klasseledelse og er kendt for mine pædagogiske regler, strukturer og lege. Jeg vægter et fagligt højt niveau i undervisninggenm og har altid haft stor succes ved afgangsprøverne i udskolingen.Respekt for undervisningen er vigtig for mig. Man kan ikke føle sig tilpas et læringsmiljø, hvis ikke der er ro. Det er vigtigt, at eleverne får forståelse for, at vores hovedformål er at lære i et fælleskab og forsøge at blive så dygtige som vi kan med alle de talenter vi nu en gang har været så heldig at få.

Jeg ser altid det bedste i en elev og ser faglige huller som en mulighed for  optimeret læring. Jeg er god til at få kortlagt de sematiske områder i mine fag, som eleven skal/bør abrjede videre med. For mig er det vigtigt, at skabe tætte relationer til eleverne, og som klasselærer er jeg meget optaget af klassens sociale fælleskaber. Derudover har jeg fokus på at udvikle eleverne til at blive robuste og ansvarlige elever i fælleskab.

Jeg blev uddannet fra Jelling Seminarium i 2010. Jeg har arbejdet som dansk-, engelsk-, kristendom-, og madkundskabslærer på Kirstine Seligmanns Skole i Vejle, og har derefter kastet mig ud i iværksætteri og daglig ledelse indenfor restaurantionsbranchen. Jeg savnede arbejdet  og undervisning af elever i grundskolen, og er nu tilbage som lærer, hvilket jeg nyder.

Fritid og familie

Jeg har boet i Bredballe siden 2010 og købte i 2021 en gård i selvsamme område sammen med min mand og vores 3 døtre Victoria på 14 år, Filippa på 12 år og Alma på 6 år.

Jeg er i min fritid selvstændig iværksætter og bruger vores gård efter den er blevet sat i stand til bryllupper, konfirmationer, polterabends, evenets og julemarkeder. Derudover er jeg sanger i weekenderne og influencer på Instergram. Selvom vi er en travl familie, så er der altid tid til gæster, sjov  og ballade. Mine børn og mand synes jeg er lidt skør, men på den søde måde.

Ses ofte

.... med skolens tungeste taske, læringslege klar til timerne i hænderne og et kæmpe smil, fordi jeg er så heldig at møde verdens dejligste børn og unge mennesker hver dag her på Bredballe Privaskole