Lærer

Underviser i håndværk/design, billedkunst og tysk på mellemtrinnet og i udskolingen.

Jeg sætter stor pris på de mange smil, der møder mig fra både børn og voksne i løbet af min skoledag på Bredballe Privaskole. Jeg ser børn i alle aldre, der tager del i hinandens hveerag, hvilket skaber muligheder for, at små som store får oplevelser af gøre en positiv forskel for andre. Vi kommer alle med vores særlige bidrag, og på Bredballe Privaskole har jeg fået muligheden for at bringe min kreativitet i spil. Det nyder jeg både i og uden for undervisningen.

Min undervisning

Jeg ønsker med min undervisning at tilbyde eleverne varierede og kreative indgangsvinkler til det faglige indhold. Det åbner for nye måder, vi kan møde fagene og hinanden på. I mødet med eleverne er jeg åben og nysgerrig på den enkelte elevs potentialer og bidrag i læringsfælleskabet. Det er vigtigt for mig, at alle elever opnår succes og kan føle engagement, så de dermed får styrket derese opfattelse af sig selv som en, der kan bidrage med noget værdifuldt.

Som nyuddannet lærer fra Jelling i 2023 sidder jeg på en grøn gren, der skal vokse sig bredere og stærkere her på Bredballe Privatskole.

Fritid og familie

Jeg bor i Hornsyld, hvor jeg er tæt på både familie og venner, som jeg nyder at tilbringe tid med i min fritid. Jeg går gerne lange ture, og så elsker jeg, at fordybe mig kreativt med alt fra at klippe-klistre, til at sy eller arbejde i træ. Derudover har jeg interesse for lege og være kreativ med teknologi.

.....med børn viklet ind i mit lange hår og med fart over feltet i krea-lokalet.