Lærer

Underviser i dansk og kristendom på mellemtrinnet og i indskolingen. Historie på mellemtrinnet og tysk i udskolingen.

Bredballe Privaskole er unik, fordi den på mange måder forbinder friskole-åndens tanker om " det forpligtende fælleskab" sammen med privatskolernes fokus på faglighed.

Her kan børnene udvikle sig, lære og trives i trygge rammer med dedikerede voksne. Der er stor grad af metodefrihed, hvor man som lærer har rum til at tænke nye spændende ideer. Der er god sparring mellem lærergruppen og det pædagogiske personale, og der er først t og fremmest tilid.

Her er rart at være.

Min undervisning

Jeg har fokus på trivsel, udvikling og læring.

Klassen skal være et trygt og rart sted at komme.

Jeg bruger mange kræfter på at arbejde pædagogisk med de årgange, jeg har ansvaret for.

Devisen er ; du skal være en god kammerat.

Dernæst stiller jeg krav til min undervisning og mine elever. Jeg brænder for mine fag, og det lader jeg gennemsyre i min undervisning.

Jeg bruger kooperativ læring  i timerne og kan godt lide afvekslende undervisning, hvor brainbreaks, bevægelse og andre afbræk er indtænkt.

Jeg har ti års erfaring som lærer. Jeg har primært haft min gang i udskolingen med 9. og 10. klasser. Jeg har både arbejdet i grundskolen og på forskellige efterskoler.

Meget af den pædagogik, der udføres på efterskoler, har jeg taget med mig på Bredballe Privaskole. Jeg har mange ideer og tit mange bolde i luften. Lige nu nyder jeg at arbejde med mellemtrinnet og indskolingen.

Fritid og familie

Jeg er gift  med Kenneth og sammen har vi to børn på 7 og 10  år. Vi bor på landet i udkanten af Gammel Sole ved Hedensted.

Vi kan godt lide at rejse og har stor interesse for at sejle.Når vi er færdige med husrenovereing, påtænker vi at købe en båd og begynde at sejle som familie.

Jeg interesse mig meget for litteratur og går med tanker om at skrive og formidle.

Desuden er jeg medlem af Verdens Skove og Plastic Change og går i det hele taget op i klimaet.

...med mine orange H2O sandaler og scrunchie i håret.