Lærer

Underviser i musik. Arbejder i SFO´en

Bredballe Privatskole er en unik mulighed for individuel udvikling og dannelse i et trivselsrigt miljø. Siden min ansættelse i  2020, har jeg oplevet at mine tanker, ideer og tilstedeværelse er blevet taget rigtigt godt imod. og det kan jeg mærke er gældende for alle aldersgrupper på bredballe Privatskole.

Min undervisning/ min pædagogiske tilgang

.Jeg er uddannet pædagog, og bruger mine pædagogiske redskaber i musiktimer på skolen, og i mine SFO-timer. I min generelle omgang med børnene går jeg op i alle skal høres, og have en mulighed for at bringe kreative ideer, og ønsker ind i undervisningen, såledelses også i SFO´en.Her forsøger jegf at muliggøre børnenes ideer og ønsker.

"Forskellighed er en resurse", er et af de principper der går igen i mit pædagogiske  syndpunkt.

Jeg er stor tilhænger af at opsætte lege og aktiviteter i SFO´en, så der altid er noget man kan give sig til, og udvikle sig i. Også i musiktimerne benytter jeg mig af sanglege, rytmelege og alternative læringsmetoder.

Jeg er uddannet fra UCL i Jelling i sommeren 2020. Inden jeg startede på Bredballe Privatskole brugte jeg min tid som professionel musiker. Jeg har siden min egen udskolingstid haft et brændende ønske om at arbejde med mennesker, og har tidligere arbejdet med dagstilbud,specialtilbud og er nu landet i skole/fritid.

Fritid og familie

Jeg bor i Vejle sammen med min kone Sarah. I min fritid burger jeg størstedelen af den på at spille og komponere musik. Her er jeg specielt passioneret omkring guitarer og alt hvad der hører til herunder..

...nynnende, fløjtende og med et imødekommende humør