Køkken

Hvorfor Bredballe Privatskole

Bredballe Privskole er den dejlige skole, hvor man selvi vores omårde har en reel mulighed for, at lære børnene lidt at kende.

Min pædagogiske tilgang

Der er en prioritet, at alle samles om frokosten og alle børn også på skift skal ned og hjælpe med at dække borde og det giver mange gode snakke og det er hyggeligt.

Erfaring

Jeg er udlært køkkenassistent og har mest erfaring med skoler. Har feks. været på Grindsted Landbrugskole og Rosborg. Gymnasium. Jeg elsker mit arbejde. På Bredballe Privatskole er der mange muligheder for at gøre og prøve forskellige ting af.

Fritid og familie

Jer gift med Emil, der arbejder på LEGO og vi har 3 børn. Vi bor lidt udenfor Vejle og nyder at have marker i nærheden. Hvor vi kan gå tur med hunden og køre lidt rundt på ATV og crosser med børnene.

Derudover elesker jeg at bage og ikke mindst spise kage.

Ses ofte

...med et smil