Soufchef

Underviser i matematik og geografi i udskolingen.

Bredballe Privatskole er for mig et sted, hvor der er hjerterum, nærvær og fælleskab. Der er kort fra idé til handling, og der er en positiv energi. Det gør, at jeg tror på, at nye ideer kan spire og gro. Jeg elsker en varieret hverdag, og her på Bredballe Privatskole kan jeg få lov til både at undervise, som jeg elsker, samtidig med at jeg kan arbejde med ledelse.

Min undervisning

I min undervisning har jeg fokus på Læringsmakkere. Det fremmer samarbejde og social læring, da leverne arbejder sammen i par eller små grupper. Det giver dem mulighed for at diskutere begreber, forklare hinanden og lære af hinanden. Ved at arbejde med læringsmakker kan jeg differentiere undervisningen ved at matche elever med forskellige eller samme niveau(er). Jeg underviser i matematik og geografi i udskolingen.

Jeg er uddannet lærer i 2007. Jeg har derefter arbejdet 7 år på folkeskolen i Taulov. Herefter har jeg slået mine folder på Fredericia Realskole i 10 år. Jeg har undervist i matematik og naturfag på både mellemtrinnet og i udskolingen de sidste 17 år. Jeg har sideløbende læst diplom i ledelse ved UCL.

Fritid og familie

Jeg bor nær Gårslev sammen med min mand og to børn. I min fritid kører jeg på racercykel. spiller padeltennis og er på paddleboard, når vejret tillader det. Jeg er krativ og nyder at hækle, sy, og lave smykker. Jeg holder utrolig meget af at være sammen med familie og venner.

Ses ofte med

...et smil og en post it i hånden....