Underviser i dansk samfundsfag, historie og idræt i udskolingen

Efter 14 års københavnereksil syntes familien og jeg, at det var tid til at vende hjem til Jylland. Vi valgte Vejle, og under min søgen efter skoler, faldt jeg hurtigt over Bredballe Privatskole. Inden jeg søgte stillingen, fik jeg lov til at komme forbi og se skolen. Her blev det klart for mig, at dette vrt et rigtig godt sted. Jeg søgte et job og var heldig at få det.

Jeg forsøger altid at planlægge min undervisning ud fra en klasses forudsætninger. Samtidig med har jeg nogle undervisningsmål, jeg altid går efter. I kulturfagene er det vigtigt for mig, at eleverne forstår de store sammenhænge i alt, hvad vi arbejder med. Om det så er 2. verdenskrig, dansk politik eller den aktuelle verdenssituation . I danskfaget er det vigtigt , at eleverne lærer meget bedre, hvis de har det godt og føler, at deres lærer der der for dem.

Jeg er uddannet ved N. Zahles seminarium i København i 2013. Her blev jeg uddannet i fagene kristendomskunskab, historie og dansk med fokus på udskolingen. Efterfølgende har jeg dog også både undervist i idræt og samfundsfag.

Senere i 2013 fik jeg job på Tove Ditlevsens Skole i Købehavn V, hvor jeg nåede at arbejde i 10 år i både indskoling, mellemtrin og udskoling

Fritid og familie

Jeg bor i Bredballe med min kæreste - snart kone, og vores søn. Her bruger vi næsten alle weekender på enten at se familie eller venner.

I min fritid elesker jeg at følge med både i cykling og fodbold. Jeg elsker også at bevæge mig og er altid klar på en gang fodbold, et slag padeltennis eller hvad der nu er på programmet.

Ses ofte

..... grine og fortælle dårlige (vildt gode) jokes.